zondag 8 oktober 2017

Verhuisd! Nieuwe website

Hallo,

Wat fijn dat je hier mijn blogs hebt gelezen.
Ik merkte vrij direct al dat het best leuk is om via blogspot een blog te beginnen, maar dat je als bezoeker ook moet inloggen op je google account om een reactie te geven. Dat is niet wat ik wil voor mijn bezoekers. Je moet gewoon kunnen reageren als je dat zou willen zonder te hoeven in loggen.

Ik ben daarom een andere blogpagina begonnen. Je kan mij vinden op www.homebyaimee.nl.
Elke blog plaats ik trouwens ook op mijn facebookpagina www.facebook.com/homebyaimee en mijn instagramaccount @homebyaimee.

Ik zou het super leuk vinden als je met me mee verhuisd en dat je mij ook volgt op Facebook en Instagram!

Liefs Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisd! Nieuwe website

Hallo, Wat fijn dat je hier mijn blogs hebt gelezen. Ik merkte vrij direct al dat het best leuk is om via blogspot een blog te beginnen, ...